Har du erfaring med HR og en passion for at arbejde med mennesker og processer?
Vi søger en engageret barselsvikar, da vores nuværende HR-medarbejder skal på barsel.
Du vil spille en central rolle i at sikre en god arbejdsplads, hvor medarbejdere trives og udvikles
Stilling vil være på 28-37 timer om ugen og ansættelsen løber fra 1.12.2024-1.11.2025. Du vil får din hverdag på vores kontor beliggende i Borup.
Om os
Hos os er to dage sjældent ens og du vil møde nye udfordringer hele tiden. Vi stiller store krav til ansvarlighed og faglighed, men vi skal også have det sjovt når vi går på arbejde og derfor er der en positiv stemning og uformel omgangstone.
Om jobbet
Dine primære opgaver bliver:
- Rekruttering og onboarding
- Lønadministration
- Tovholder på uddannelse af vores personale
- Registrering af sygdom
- Registrering af ferie
- Bestilling af arbejdstøj
- Udarbejdelse af kontrakter
- Mindre bogføringsopgaver
- Bestilling af firmakort
- Planlægge sociale arrangementer
- Søge refusion ved barsel og længere varig sygdom
- Vedligeholdelse af vores intranet
- Klargøring af materiale til bestyrelsen
Om dig
Vi forventer at du:
- Du er proaktiv og sætter handling bag dine ord
- Er ordensmenneske, der kan have mange bolde i luften på én gang
- Superbruger i Office pakken
- Er servicemindet, ansvarsfuld og parat til at yde en ekstra indsats i travle perioder
- Udtrykker dig klart og tydeligt i skrift og tale
- Kan arbejde selvstændigt, systematisk og omhyggeligt
- Har respekt for deadlines
- Er en god kollega og bevarer det gode humør – også når der er travlt.
Ansøgning og kontakt
Du bedes sende dit CV og motiverede ansøgning for stillingen til job@chbyg.dk.
CH BYG A/S værdsætter mangfoldighed i arbejdsstyrken. Alle kvalificerede kandidater opfordres til at ansøge uanset køn, race, national oprindelse, alder eller handicap.
Vi glæder os til at høre fra dig!